środa, 10 września 2014

Z urodzinami w tle

Niektórzy zapewne znają Zuzię z bloga Decu Style, a jeżeli nie to serdecznie zapraszam do niej :)
Po raz drugi zaproponowałam wymiankę ponieważ miałam w tym swój interes, ale oczywiście chciałam żeby ona również była z tego zadowolona, dlatego też Zuzia powiedziała mi, co ja mogłabym dla niej zrobić.
Zuzia potrzebowała elementów do aranżacji zdjęć swoich cudeniek - czyli moje rzeczy miały tworzyć jakieś tło :)
Chciała broszki kwiatowe, sówki filcowe, kokardki - i też postanowiłam, że jak robię rzeczy z filcu, to będą one filcowe :D Powstał taki misz masz, ale jest to w konkretnym celu :)
Następnym razem pochwalę się tym, co Zuzia dla mnie zrobiła, jak tylko dostanę to do swoich rąk :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne kwiaty, śliczne sówki, śliczne kokardki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie tworzycie piękne rękodzieło, więc na pewno coś pięknego dostaniesz od Zuzi :) A Twoje filcowe cuda są obłędne i prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatuszki śliczne - zwłaszcza ten fioletowy mi się podoba, sówki urocze - nic tylko się zakochac ; kokardki wyszły świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda śliczne :) paczka już dotarła i wszystko wygląda extra :)
    Swoją część wyślę na dniach :) BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest po prostu bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjne! Podziwiam tym bardziej, że moje filcowe kulki nigdy nie były takie doskonałe. Sówki i kokardki słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń