środa, 12 listopada 2014

Photo Challenge u Madeleine na grudzień


Jak w tytule - fotograficzne wyzwanie :)
Jedno już było u mnie - o tutaj są efekty zabawy. 
Zabawę ogłaszam na miesiąc GRUDZIEŃ - wiadomo, wtedy dosyć sporo się dzieję, więc nie powinno być problemu ze zrobieniem przynajmniej jednego zdjęcia na dzień przez cały miesiąc :) Mam nadzieję, że chętni się pojawią, a jak nie, to będzie to wyzwanie dla mnie :)
Zapraszam kochane!!

Oto zasady zabawy:
- Czas trwania od 01.12.2014 do 31.12.2014 - efekty pokazane na swoim blogu od 01.01.2015
- Jedno zdjęcie na dzień przez 30 dni w miesiącu grudniu czyli w ostateczności powinno powstać 30 zdjęć 
- Zdjęcia najlepiej wykonywane telefonem - aby powstało coś na wzór znanego instamixu :), ale mogą być też aparatem jeżeli ktoś ma taki telefon, że fotki wyjdą słabej jakości
- Na zdjęciach uwiecznione najważniejsze momenty w Twoich dniach grudniowych :)
- Po 01.01.2015 umieść na swoim blogu mix zdjęć zrobionych dzień po dniu - złap ulotne chwile - Jestem ciekawa efektów :) Swoich jak i Twoich :)
- Jeżeli ktoś będzie chętny do wzięcia udziału w wyzwaniu - proszę zostaw potem po sobie ślad tutaj u mnie z aktywnym linkiem do postu, który będzie podsumowaniem Tego wyzwania :)
- Aby więcej osób miało szansę wzięcia udziału w zabawie - umieść poniższy banerek z aktywnym linkiem  do tego posta z zasadami zabaw, na swoim blogu. 


Zabawę ogłaszam już teraz, żeby był czas do ogłoszenia wszem i wobec o owej zabawie, która rozpoczyna się od 01 GRUDNIA 2014 !! :) 

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa. Ja się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam będzie to moje pierwsze wyzwanie :-) foto :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Kiedyś pora zacząć - zabawa jest przednia :)

      Usuń
  3. Cześć :)
    Ciekawy pomysł na wyzwanie. Zdecydowałam się na założenie pierwszego miejsca skupiającego wszystkie projekty i wyzwania blogowe (o różnej tematyce). Jeśli masz ochotę dołączyć to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Ciekawy pomysł na wyzwanie. Zdecydowałam się na założenie pierwszego miejsca skupiającego wszystkie projekty i wyzwania blogowe (o różnej tematyce). Jeśli masz ochotę dołączyć to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń