środa, 19 listopada 2014

Dzieciowe szaleństwo

Powracając do tematu "dzieciowego" - nadal coś tam robię, szyję, kombinuję :)
Tym razem ze zwierzątkami, ludzikami do powieszenia w wózeczku lub foteliku samochodowym - dla urozmaicenia czasu, zaciekawienia światem małej istotki.
Tylko jeszcze nie wiem jak to wszystko przymocować - czyli pozostaje strona techniczna.
Jedne  w tematyce safari:
Drugie w stylu folk - dwustronne:
Dlaczego takie, a nie inne? Wyjaśnienia pozostawiam do następnego postu dlaczego poszłam w tym kierunku :)
Przy okazji przypominam o grudniowej zabawie - zasady tutaj

9 komentarzy:

  1. Filcaki safari ... no po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzątka super dla Titka,a ja biorę matrioszki:)super są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Safari wspaniałe - bardzo mi się podobają :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zwierzątka :), pewnie już cały kącik ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Moja ulubiona jest żyrafa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałam, że z filcu można zrobić takie cudeńka. Ależ to wymaga sporo cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń