sobota, 29 marca 2014

Photo Challenge u Madeleine

Jak w tytule - fotograficzne wyzwanie :)
Zabawa u Madeleine - jeżeli jest ktoś chętny, to oczywiście zapraszam, a jeżeli nie będzie nikogo, to po prostu stawiam dla siebie wyzwanie, któremu mam zamiar sprostać i podzielić się w późniejszym czasie efektami.

Na czym polega wyzwanie?
- Czas trwania od 01.04.2014 do 30.04.2014 - efekty pokazane na swoim blogu od 01.05.2014
- Jedno zdjęcie na dzień przez 30 dni w miesiącu kwietniu czyli w ostateczności powinno powstać 30 zdjęć 
- Zdjęcia najlepiej wykonywane telefonem - aby powstało coś na wzór znanego instamixu :)
- Na zdjęciach uwiecznione najważniejsze momenty w Twoich dniach kwietniowych :)
- Po 01.05. umieść na swoim blogu mix zdjęć zrobionych dzień po dniu - złap ulotne chwile - jestem ciekawa efektów :) Swoich jak i Twoich :)
- Jeżeli ktoś będzie chętny do wzięcia udziału w wyzwaniu - proszę zostaw potem po sobie ślad tutaj u mnie z aktywnym linkiem do postu, który będzie podsumowaniem Tego wyzwania :)
- Aby więcej osób miało szansę wzięcia udziału w zabawie - umieść poniższy banerek z aktywnym linkiem na swoim blogu

Mam nadzieję, że uda i mi się wykonać codziennie przynajmniej jedno zdjęcie, chociaż nie powinno to być problemem... Ci co mnie znają, wiedzą, że jestem maniaczką robienia zdjęć :D 

22 komentarze:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział. Od jakiegoś czasu robienie zdjęć telefonem stało się moim nałogiem :)
    Baner już jest na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że chociaż jedna osoba się zainteresowała :) Od jutra startujemy :)

      Usuń
  2. My też się zgłaszamy.
    Zdjęcia robię głównie telefonem:)

    Wstawimy baner i bierzemy się za pierwsze foto;)

    Trafiłam tu od Malwiny, zachwycona broszkami:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak na razie w połowie :) bo coś mi czasu brakuje!
    jak znajdę chwilę to dopełnię formalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam mimo braku czasu :)

      Usuń
    2. oki banerek za chwilkę będzie :)

      Usuń
    3. w jakim programie łączycie te wszystkie fotki na koniec?

      Usuń
    4. Sama jeszcze nie wiem :D Trzeba będzie kombinować zapewne

      Usuń
  4. Kurcze, mogłabym się przyłączyć, ale chyba juz trochę za późno, poza tym mój aparat robi lepsze zdjęcia niż tel:P Ale jeśli mi się uda, to też się podzielę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę dni opóźnienia nie przeszkadza :)
      Mój tel też nie robi super zdjęc, ale jeżeli u ciebie jest faktycznie tragicznie z jakością jeżeli chodzi o fotki z telefonu, to zrób aparatem :)
      Zapraszam i czekam na linka potem do posta :)

      Usuń
  5. Niestety nie dam rady, ostatnio mam kiepski zapłon do wszystkiego :((, ale Twoje zdjątka chętnie pooglądam - świetnie Ci wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa efektów końcowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buuu...czemu przegapiłam...? :( Nawet zrobiłam przegląd zdjęc, bo na telefonie pstrykam non stop :) Ale nie robiłam dzień po dniu... :/ Może next time :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój kwiecień tutaj: http://house-manager.blogspot.com/2014/05/30dni-kwietnia-wyzwanie-u-madeleine.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A będą jeszcze takie wyzwania w kolejnych miesiącach? Chętnie wzięłabym udział, ale za późno to spostrzegłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podsumowanie z lekkim poślizgiem http://filcoweszalenstwobykejtiss.blogspot.com/2014/05/photo-challenge-u-madeleine-april.html

    OdpowiedzUsuń