wtorek, 18 marca 2014

:)

Laptop uratowany :)
Niestety zaległości jest sporo, ale czas je nadrobić :)
W pierwszej kolejności wymianki - dzisiaj babeczkowa, muffinkowa wymianka zorganizowana przez Gosię
Jak wiecie ja babeczki lubię dlatego też nie mogłam przejść obojętnie koło takiej zabawy :)
Moją wylosowanką była Agnieszka
Pozostaje mi pokazać co wykonałam dla Agnieszki:
- igielnik muffinkowy
- muffinkowe kolczyki
Pozostałe rzeczy to już takie dodatki tzn. etykietki do ozdabiania cup cakes'ów, przepisy na najlepsze babeczki i słodkości
A od Agnieszki dostałam przepiśnik oczywiście babeczkowy, podkładkę pod gorący kubek herbaty :), bransoletkę zrobioną z zamka błyskawicznego (widziałam kiedyś DIY na takie bransoletki i powiem Wam - rewelka :D) i pozostałe drobiazgi
Wymianka zmusiła mnie do wymyślenia nowych kształtów jeżeli chodzi o szycie z filcu czy też właśnie filcowanie kolczyków babeczkowych :) Pierwszy raz robiłam coś babeczkowego z filcu. Stwierdzam, że takie wymianki mają swoje plusy  czyż nie ? :)

6 komentarzy:

  1. Igielnik jest rewelacyjny, super go wymyśliłaś i wykonałaś. Ale na kolana rzuciły mnie kolczyki, a te maleńkie wisienki rozczuliły mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale cudny babeczkowy igielnik i jak precyzyjnie wykonany, aż ślinka cieknie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie babeczki :) A kolczyki babeczkowe - szok

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolczyki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń