niedziela, 4 maja 2014

Photo Challenge u Madeleine - April - podsumowanie

Minął miesiąc wyzwania - czas na efekty
Zasady zabawy tutaj
1 - czas do szpitala
2 - zabijanie czasu podczas pobytu
3 - coffee time z mężem :)
4 - relaks na słoneczku + książka + mleczyk w tle :)
5 - Ligocki park
6 - Ligota - katedra
7 - ciąg dalszy szpitala
8 - miła niespodzianka = gazeta
9 - żonkile, wiosenne wspomnienie
10 - przygotowania do nadchodzących ważnych wydarzeń - zakup kartki
11 - śniadanko w pracy
12 - świąteczne porządki
13 - praca wre - kulamy kulki :)
14 - zakup idealny :)
15 - gotowe do wysyłki
16 - czas relaksu - blogi - koktajl
17 - pastelowo i wiosennie nawet na paznokciach :)
18 - kolejna kartka - tyle, że rocznicowa
19 - święcenie pokarmów
20 - czas rodzinny, pyszna kawka, leniuchowanie
21 - stokrotki i spacer z rodziną
22 - urlop, rowerowy czas z mężem :)
23 - shopping
24 - przygotowania, bukiet z totolotków
25 - red lips :D
26 - weeding time
27 - urodziny, 18-stka, krok ku dorosłości
28 - długo jeszcze? .... do końca kwietnia? :)
29 - zumba
30 - ice cream - happy time :)

Tak wyglądał w skrócie mój kwiecień. Były dni kiedy musiałam zastanowić się troszkę dłużej co ja mam właściwie uwiecznić, a były też takie dni kiedy to fotek powstawało masę i wtedy był problem z wyborem :D
Także, ze skrajności w skrajność
Kilka blogowych dziewczyn wzięło również udział w zabawie z czego się bardzo cieszę :)
Poniżej będę sukcesywnie umieszczała linki do powstałych podsumowań - zapraszam do zapoznania się z kwietniowymi historiami również u nich :)
Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za zabawę i kto wie, może kiedyś jeszcze raz spróbujemy :)
Asia
House manager
Matka sokole oko
Kejtiss

7 komentarzy:

  1. Kwiecień pełen wrażeń i wydarzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  2. red lips :D haha, to był mój hasztag!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj też podsumuję nasz kwiecień :)

    Bardzo fajna zabawa. Na pewno warta powtórki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff. Jesteśmy i my :)
    Zapraszam i dziękuję za super zabawę :)

    http://matka-sokole-oko.blogspot.com/2014/05/photo-challenge-u-madeleine-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie:)Na następne też się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łakotki Łakotki... najbardziej zapamiętałam :D

    OdpowiedzUsuń