czwartek, 29 maja 2014

Smile

Chciałam się pochwalić tutaj przed Wami, żeeee.... dostałam wyróżnienie w wyzwaniu fotograficznym, który  organizowała Weronika :D
Zaskoczenie z mojej strony było ogromne. Nie spodziewałam się tego i tym bardziej nie liczyłam na taką formę nagrody, po prostu chciałam się pobawić :D A tutaj proszę :)
Dzięki wyróżnieniu, mogłam zostać pomysłodawczynią kolejnego tematu wyzwania. Ciężko było, ale postawiłam na hasło SMILE :) (tak nawiasem mówiąc nasunął mi się taki temat, gdyż wyżej wspomniany uśmiech się pojawił na mojej twarzy, kiedy odczytałam maila od Weroniki o wyróżnieniu).
Temat banalny, ale haczyk jest właśnie taki, aby w sposób ciekawy, zaskakujący go pokazać :) Jeżeli jesteście chętni do wzięcia udziału w zabawie to zapraszam na bloga Weroniki
Tam znajdziecie szczegółowe zasady - zabawa trwa do 09 czerwca 2014
Podsumowując, oto moja interpretacja tematu :) Robione zdjęcie w domu przy otwartym na oścież oknie :D

4 komentarze: