środa, 9 marca 2016

Wielkanocne DIY u Madeleine - JAJO

U mnie jak zawsze na szybko - tym razem Wielkanocne jajka. Jak zrobić nietłukące się jajka do koszyczka dla dziecka? Ze styropianu :D Oprócz tego potrzebny jest skrawek materiału i tasiemka lub koronka do zamaskowania niepotrzebnych mankamentów - ja w tym przypadku wykorzystałam samoprzylepną koronkę. 
Należy nożem delikatnie naciąć jajko np. przez połowę - w miejscu nacięcia będziemy upychać materiał do środka. 
Nadmiar materiału odcinamy nożyczkami. Następnie tam gdzie widać mało estetyczne miejsce nacięcia najlepiej czymś to zasłonić. Ja wykorzystałam koronkę. Nakleiłam dwa rzędy. Równie dobrze można wykorzystać sznurek jutowy, inne kolorowe tasiemki, ufilcowany sznurek z wełny itp. To co wyobraźnia podpowiada :) 
Oto efekt. Jak u Was przygotowania? Za szybko te święta w tym roku jak dla mnie :D Miłego dnia.

2 komentarze:

  1. ja zaczęłam ozdabiać styropianowe jajka cekinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i szybki pomysł na efektowne zdobienie jajek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń