sobota, 28 grudnia 2013

Świąteczne wspomnienia. . .

Święta, święta i po....
Za szybko leci czas - czas ten daje również okazje do pewnych przemyśleń, ale dla mnie chyba było go za mało ponieważ nadal mam mętlik w głowie... czy wszystko się toczy tak jak powinno? Czy nie podjęło się pewnych decyzji zbyt pochopnie? Może dzisiaj powinno być inaczej... 
Niestety niektórych rzeczy nie da się cofnąć tak, by nikogo nie zranić, dlatego też jest jeszcze trudniej podjąć ten krok do przodu.

Tym czasem migawki świąteczne...




6 komentarzy:

  1. Pięknie spakowałaś prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi podsunęłaś pomysł z orzechami :) mam całą wanienkę w piwnicy i zastanawiałam się co z nimi zrobić , nawet już je spalić miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba bardzo pomysł na herbatkę z pomarańczką i goździkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam u Ciebie było na Świętach :)
    A tym czasem życzę ogromnej ilości uśmiechów w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe dla oka te migawki :) Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń