niedziela, 3 listopada 2013

Babuszkowe wariacje

Życie zaskakuje.... to pozytywnie, to negatywnie.
Tym razem było bardzo pozytywnie.
W skrzynce znalazłam awizo - pewna, że nic nie zamawiałam, byłam bardzo zaskoczona, że jest to adresowane właśnie do mnie. Ciekawość była taka ogromna, a trzeba było czekać aż 3 dni żeby w końcu zdążyć na pocztę....
Zniecierpliwiona otworzyłam paczuszkę, a w niej ukazała się przecudowna babucha - FILCOWA babucha :)
Z pozdrowieniami od kochanej Gosi z bloga Mini Filcuś
Nie wiem z jakiego powodu zasłużyłam i czy w ogóle należało mi się, ale Gosia postanowiła bezinteresownie podarować mi taki skarb:)
Kochana jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :* Teraz pozostało mi się chwalić...
Pozdrawiam.... A tym czasem idę czytać książkę - idealna pogoda na te czynność (deszcz stuka o parapet i chce urwać głowę)

16 komentarzy:

  1. Mówiłam, że się jeszcze odwdzięczę :)), w końcu się udało :)). Buziaczki :)
    Ps. zdjęcia wyszły Ci pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent, takie miłe niespodzianki najbardziej cieszą, wtedy człowiek czuje sie wyjątkowy. Pozdrawiam
    A babucha jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia jak zwykle dała czadu :-) super

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna...miło dostać prezencik:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna:) z pewnością to musiała być bardzo udana niespodzianka:) pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna matrioszka , Gosia piękne rzeczy tworzy.
    Bardzo dziękuję za liścik, tak więc Mikołajka bierze się do roboty :)
    I ma nadzieję, że grzeczna byłaś i na prezent a nie rózgę zasłużyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superowa! Śliczna wyszła. zapraszam czasem do mnie.

    OdpowiedzUsuń