piątek, 31 października 2014

Niektórzy to mają fioła :)

W tym przypadku mam na myśli moją siostrę :)
Wracając jeszcze na chwilkę do jej urodzin - w tym roku wymyśliła sobie, że ugości nas babeczkami od Miss Cupcake udekorowane buldożkami francuskimi, które wprost uwielbia. Najczęstsze jej określenie na ich temat to: "Jaki słodziusi..." :)
Czas na ich prezentację...

Jak już poświęcam posta buldożkom - coraz więcej jest ich w pracach handmade - pewnie przez to, iż powiększa się grono fanów owych psiaków. Tutaj przykładowe prace polskich artystów:
Zapraszam do odwiedzania w/w artystów - mają nie tylko "buldożkowe" prace :)
Na koniec, jako, że dzisiaj amerykańskie Halloween - u mnie dyni nie ma :D Są za to cynamonowe mózgi (tak mi się kojarzą) na wzór cinabonsów - a przepis wyczarowałam stąd
PS. W tle szydełkowe dynie, które zdobyłam w tamtym roku od kochanej Agnieszki

5 komentarzy:

  1. te psinki na babeczkach cudne!

    zapraszam do mnie na konkurs:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczki rewelacyjne :) a i Twóje "móżdżki" :P fajnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! Babeczki wyglądają jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń