środa, 10 kwietnia 2013

Wymianka z przesympatyczną Zuzanną :)

Dzisiaj odebrałam - jest piękna
Kochana Zuziu bardzo Ci dziękuję :)

Zaproponowałam Zuzi z bloga DECU style wymiankę - potrzebowałam skrzynkę na wino na ślub szwagierki, o którym trąbię od kilku postów i proszę jakie cudeńko:

Pasuje jak ulał - sama bym chciała taką dostać w prezencie (chociaż nikt nie wpadł na taki pomysł gdy my zaproponowaliśmy w naszych zaproszeniach, zamiast kwiatów, to butelki wina i były tradycyjnie w papierowej torebce zapakowane), ale niestety muszę ją podarować innym szczęśliwcom :)

Do tego wcześniej zakupiłam karteczkę - pudełeczko u Agnieszki
A propos wymianki z Zuzanną - ja wykonałam dla niej dwie bransoletki i naszyjnik wedle jej upodobań - mam nadzieję, że chociaż troszkę się spodobają...
Zuziu jeszcze raz dziękuję :*



12 komentarzy:

  1. Skrzynka jest wspaniała! Masz rację dostać taką to marzenie:) i ogólnie wasza wymianka bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka , a pudełko na wino faktycznie wygląda nieziemsko i ogólnie bardzo fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna wymianka :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki to był wspaniały pomysł :)
    Cieszę sie ze sie podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ladna ta skrzynka, ale to, co Ty przygotowalas rowniez mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana rzeczy na zabawę "podaj dalej" się robią m.in. dla ciebie. Musisz mi wybaczyć, że tak długo, ale uprzedzałam - szaleństwo ślubne trwa przynajmniej do 20.04.2013 :*

      Usuń
  6. skrzyneczka piękna, a biżu jestem ZACHWYCONA!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wymianki, w obydwie strony wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka piękna, napewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same ślicznosci bransoletki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah te Twoje biżuteryjne arcydzieła podziwiałam już u Zuzy, śliczne:)Wykonałaś je w cudnych kolorkach, wiosennie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń