środa, 29 maja 2013

.

W końcu zakwitł....


6 komentarzy:

  1. Jak je podlewasz? U mojej babci stoi non stop w wodzie i pięknie kwitnie. Ja swoje zatapiam w wodzie co parę dni - gdzieś wyczytałam, że tak właśnie powinno się robić, ale nie ma zbytnio zadowalających efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak robię jak Ty i marnie kwitnie niestety dlatego cieszę się, że w końcu sa nowe pąki
    Często zapowiada się, że będą kolejne, a tu nagle one usychają - nie wiem co robię źle.

    Może to od naświetlenia przez słońce też zależy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u Babci aż uginają się gałązki - tyle jest kwiatków. U mnie jest kilka kwiatków i reszta pąków, kwiatki opadną w tedy dopiero rozwijają się kolejne pączki.
      i tym sposobem mam zaledwie garstkę kwiatuszków :(((

      Usuń
  3. A mnie się to nigdy nie udało, piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!

    Mi kiedyś storczyki kwitły jak opętane. A teraz? Nawet liście tracą :(
    No ale nic :) Dobrze, że chociaż u Ciebie wyglądają pięknie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. To jedne z najpiękniejszych kwiatów .

    OdpowiedzUsuń