piątek, 17 maja 2013

Zabawa "podaj dalej" wyniki

Dziewczyny mnie poinformowały, to mogę już napisać - zabawa "podaj dalej" w końcu się u mnie skończyła :)
Trochę to trwało. Dziękuję dziewczyny, że byłyście takie cierpliwe :)

Jedna przesyłka poleciała do Ady z bublowni
Ma fioła na punkcie cup cakes i matrioszek :D Tyle wywnioskowałam po dłuższej jej obserwacji :) 
Dostała ode mnie kolczyki w różnej kolorystyce - może czymś trafiłam...


 Standardowo pojawiła się również broszka:

A propos bublowni (która kojarzy mi się z bańkami i bombelkami:)) i matrioszek zrobiłam dla Ady obrazek :)


Do tego jeszcze zawieszka
Do paczuszki dołączyłam list top secret tylko widoczny dla obdarowanej :)

Dziewczyny dostały również guzikowe pierścionki - takie w wesołych kolorach - może nie dla nich, a może dla jakiejś małej księżniczki w rodzinie :)

Druga przesyłka była dla Karoliny  - która lubi wszelakie kolory
Rzeczy podobne jak dla Ady były, tylko inna kolorystyka...



Karolina zamiast obrazka dostała bransoletkę wyplecioną z materiału dzianinowego, ale już nie zdążyłam zrobić zdjęć - ale jeszcze kiedyś takie tu będą, bo mam zamiar zrobić dla siebie samej.
No i na koniec całość już zapakowana dla dziewczyn


To wszystko :) Długo jakoś wyszło :) 
Miłego weekendu Wam kochane życzę - ja uciekam na reszcie daleko od zgiełku i hałasu - będę te dwa dni wypoczywała sobie na łonie natury :) Ale się cieszę :D

8 komentarzy:

  1. cudne prezenty przygotowałaś, dziewczyny na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) piękne. Co do wymianki nie ma problemu, ale mogę dopiero na początku lipca. Dam znać jeśli poczekasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sie cieszę bardzo - nawet nie wiesz jak bardzo :)

      Usuń
  3. Piękne prezenty :) Aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę z prezentów:) Idealnie wpasowałaś w moje gusta :) broszkę już wczoraj nosiłam, zawieszka wisi na oknie, obrazek stoi na biurku, a dzisiaj beżowe kolczyki wiszą na moich uszach. Niedługo również pochwalę się na blogu prezencikami. Dziękuję jeszcze raz! Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę, że tyle rzeczy ci spasowało :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Piękne prezenty. Ja mam zaległosci w tej zabawie aaaaaaaa muszę brać się za robotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy przygotowałaś i wysłałaś... aż żal, że nie miałam okazji się "załapać" ;-)))
    Dziękuję za udział w moim candy... życzę szczęścia

    OdpowiedzUsuń