piątek, 20 września 2013

Dzisiaj efekty proponowanej wymiany między Kamilą a mną
Fajnie jest poznawać nowe techniki tak namacalnie 
Kamila chciała dostać broszkę i ptaszorka, którego już nie raz u mnie widziałyście :)
Ja za to sama nie wiedziałam co chcę - postawiłam w ostateczności na bransoletkę w odcieniach mięty z zawieszką donatem i wsuwki do kompletu
W przesyłce oczywiście znalazła się większa ilość prezentów - dlatego już teraz się chwalę :)

Neonowe kolory idealne na przyszłe lato :)
A tutaj co powędrowało ode mnie...
Kamila - dziękuję
PS. W końcu weekend !! :)

8 komentarzy:

  1. Kolorowo i energetycznie co przyda się do rozjaśnienia jesiennej szarugi. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty, przygotowałaś cudny komplet!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie:) Ach te Twoje śliczne broszki, też mam to szczęście, że jestem posiadaczką jednej! Pozdrowienia. Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, cudownie się wszystko prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajne rzeczy po obu stronach, najbardziej przypadły mi do gustu Twoja broszka i bransoletka z zawieszką donatem i wsuwki do kompletu, które dostałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawiki bardzo piękne i kolorowe

    OdpowiedzUsuń