środa, 28 stycznia 2015

DIY u Madeleine - butki

Jako, że mam jeszcze trochę czasu, to postanowiłam znowu spróbować w temacie szycia - oczywiście ręcznego, bo u mnie niestety maszyny brak. 
Tutoriali w sieci na butki jest masa i na pewno jeszcze z jakiegoś skorzystam. 
Na pierwszy raz wybrałam taki w miarę prosty, chociaż szczerze to idealne butki nie wyszły, bo nie miałam wzoru jeżeli chodzi o wymiary i robiłam "na oko" :D
Wyszło tak....
A jak chcecie sami spróbować własnych sił to tutaj DIY, z którego korzystałam:

4 komentarze:

  1. Super! Super! Super! Naprawdę wyszły genialnie. Idealnie :) I to naprawdę ręcznie? Wow:)
    Mam tutorial na takie butki w swoim schowku, ale nie doszłam jeszcze do ich uszycia;) A wczoraj starszy syn poprosił mnie o uszycie buta...w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń