piątek, 17 stycznia 2014

Dzień Babci i Dziadka

Dzień Ten zbliża się wielkimi krokami. Niektórzy mają dziadków swoich dosyć daleko i trudno u nich zjawić się bombonierką albo bukietem kwiatów. Pozostaje posłanie kartki z życzeniami i ja tak właśnie robię :)
Dzięki Monice zaopatrzyłam się w ładne, ręcznie robione karteczki :)
Wystarczy wypisać życzenia i gotowe :)
Zmykam w poszukiwaniu owych życzeń :) A w weekend pochwalę się  Wam niespodzianką jaką dostałam na urodziny od pewnej sympatycznej istoty :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ze światełkiem lampeczek, takie nastrojowe :) Życzenia najlepsze od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki! :) dla dziadków też coś przygotowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadków niestety nie mam, a karteczki zrobiła zdolna Monika o której wspominałam w poście :)

      Usuń
  3. Piękne karteczki Monika Ci przygotowała, wprost idealne dla babć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Monia zrobiła :) I bardzo klimatyczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń