niedziela, 19 stycznia 2014

Niespodzianka

W tym roku na swoje urodziny znowu byłam mile zaskoczona. Tym razem za sprawą zdolnej osóbki z bloga Made By Malii
Do kartki z życzeniami dostałam świetne rzeczy przez nią wykonane - zestawy podkładek - folkowych (moje klimaty) i pomarańczowych pasujących do letniej narzuty na naszej sofie. Oprócz tego dostałam również naszyjnik w kolorze takim jaki miałam kolor przewodni na ślubie - mianowicie fiolet :) I do tego wydziergane etui. 
Kochana jeszcze raz dziękuję :) Umiliłaś mi ten dzień taką niespodzianką :)

8 komentarzy:

  1. piękny prezent!
    Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) Nie dziwię się, że wywołał uśmiech :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że te skromne upominki Ci się spodobały:)Jeszcze raz wszystkiego naj:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No to spóźnione :) wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń