środa, 22 stycznia 2014

Marzycielska Poczta

Na blogu Małgosi trwa zabawa candy - pełno tego rodzaju cukierasków można znaleźć na blogach, ale to candy przykuło moją uwagę bardziej niż pozostałe. Małgosia wymyśliła w zasadach zabawy, aby przy okazji zrobić kartkę czy też wysłać kupioną - najważniejsze, żeby w ogóle wywołać uśmiech na twarzy dzieciaczka z Marzycielskiej Poczty poprzez wysłanie owej pocztówki :)
Już kiedyś znalazłam się na tej stronie i wysyłałam kartkę do Oliwierka i teraz stało się tak, że dzięki Małgosi do niej wróciłam :)
Spośród dzieciaków wybrałam Alicję Kosmala - z tego, co się dowiedziałam to lubi ona Troskliwe Misie, Hello Kitty, Myszkę Miki i Kubusia Puchatka. Takim sposobem powstała poniższa kartka. Jutro znajdzie się ona w skrzynce i mam nadzieję, że Alicja kiedy ją będzie miała w swoich rączkach to chociaż na chwilę uśmiechnie się od ucha do ucha i zapomni o swojej chorobie.
Zachęcam wszystkich do tej akcji - tak niewiele trzeba, a ile sprawimy radości drugiej osobie :)
PS. Misio niestety nie jest idealny, ma trochę rozmazane oczko i brew (za późno pomyślałam, że filc pochłania takie tusze i w efekcie są ciemne plamy) ale mam nadzieję, że mimo wszystko Alicja będzie zadowolona.

8 komentarzy:

  1. Marzycielska poczta to świetna akcja, popieram!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię na moje rocznicowe candy!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) A karteczka śliczna! Ważne, że własnoręcznie zrobiona, oczko lekko przydymione nie psuje efektu :)
    ps. Co do wymianki to oczywiście aktualne z mojej strony :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. super że wysyłasz karteczkę aby choć trochę rozweselić dzieciaczka. Mi by się buźka uśmiechneła jakbym dostałam taką karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wysłania kartki Moniczko :) Koszt to znaczek na list, a ile radości :)

      Usuń
  5. Piękny Kubuś, na pewno wywoła spory uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń