środa, 26 lutego 2014

Jutro bardzo tłusto

To już jutro!! Dzień rozpusty !! :D Tłusty czwartek!! 
A tak na poważnie, nie dajmy się zwariować - jeden pączek nikomu nie zaszkodzi, tym bardziej w taki dzień :)
Ale ja znalazłam jeszcze inną alternatywę - oczywiście muffinki a'la pączki :) 
W środku deserowa* marmoladka (*z mniejszą ilością cukru), a wierzch obtoczony w posypce cukrowo-cynamonowej. Pycha!! Coś w nich musi być z pączków, gdyż pierwsze pytanie, które padło z ust mojego męża wchodzącego dzisiaj do mieszkania, to - czy piekłam pączki :D
Przepis stąd - może ktoś się skusi 
Moje "pączki" nie prezentują się tak idealnie jak u autorki, ale gwarantuję, że w smaku jak dla mnie są super :)
PS. Od razu widać, że zdjęcia robione wieczorową porą - za co przepraszam - psuje to cały urok muffinek
Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. jak czytam, że jeden pączek nie zaszkodzi (nie tylko u ciebie :)) to się zastanawiam, czy jestem normalna :)
    bo u mnie codziennie COŚ musi być i to nie tylko w takiej ilości :)
    a te twoje muffinki to chyba coś, co chciał mój mąż, bo mówił o czymś ocukrzonym ;p i cynamonowym ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś szalona :) Ja jakbym pozwalała sobie codziennie na jakieś słodkości, to źle by się skończyło :D

      Usuń
  2. mniam, narobiłaś mi apetytu. Uwielbiam muffinki, chyba jutro sobie upiekę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się je robi więc polecam :) I miksera nawet nie trzeba wyciągać :D

      Usuń
  3. o tak ja już dziś pączka zjadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. są i moje allegrowe łupy niebieskie :D w końcu zagościły na zdjęciach :P
    a muffinki pyszne, potwierdzam jako siostra :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiały koniecznie być na zdjęciach :)

      Usuń
    2. No musiały koniecznie być na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Oj, było tłusto u mnie, było... :) Muffiny też są pycha :)))
    Dziękuję za udział w candy :) Losowanko wkrótce :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, było tłusto u mnie, było... :) Muffiny też są pycha :)))
    Dziękuję za udział w candy :) Losowanko wkrótce :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń