sobota, 15 lutego 2014

Romantyczna kolacja :)

Miało tego posta nie być, ale kolacja wyszla nam taka pyszna, że postanowiłam się z Wami podzielić owym przepisem. 
Upatrzyłam go w programie Ani Starmach  "Pyszne 25"- tagiatelle z sosem grzybowym. Danie wyszło wykwintne i pyszne. Moja jedyna uwaga - czepiając się szczegółów nie jest to danie, które przyrządzisz za 25 zł. Same mrożone kurki i rozmaryn w doniczce kosztował 20 zł, a gdzie reszta składników? Mimo wszystko - danie było warte swojej ceny :) Super się prezentowało jak na danie makaronowe :)
Świeczniki zrobiłam na szybko - szklanki ikeiowskie + koronka = nowe świeczniki :)

12 komentarzy:

  1. Myślę, że jeśli smakowało tak jak wygląda to było pyszne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne świeczniki!
    a koroneczkę robiłaś sama? czy miałaś takie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurki drogie?
    A w lesie jesienią podobno są za darmo! (gdzieś słyszałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grzybów nie zbieram wiec pozostają te kupne mrożone. I tanie nie są bo sezonu nie ma

      Usuń
    2. Żartowałam, ja też nie zbieram - dostaję albo kupuję .

      Usuń
  4. uwielbiam makarony
    uwielbiam kurki
    uwielbiam świece z koronkami
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :)) Życzę Ci dużo miłości. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danie pyszne a cały wystrój genialny. Świeczki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń