środa, 12 lutego 2014

Photo Challenge - jeszcze jedna interpretacja :)

Siostra moja podsunęła mi pomysł, że przecież jeszcze jedna torba jest dla mnie bardzo ważna w życiu codziennym i korzystając z zabawy postanowiłam ją pokazać :)
Zabawa organizowana nadal przez Weronikę
Niestety światła dobrego już brak, a że zabawa do dzisiaj to chciałam zdążyć.
Moja torba :)
Tak, torba fitness :) A w niej to co oczywiste czyli ciuchy, mata do ćwiczeń i butki Reebok easytone
Trochę trudno się w nich ćwiczyło na początku przez te małe "poduszeczki powietrzne" na podeszwie, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić i teraz bez nich byłoby mi dziwnie :)

To jak już tak sportowo się zrobiło, to wy w jakiś sposób dbacie o swoje zdrowie i sprawność fizyczną?
Ja ostatnio jeszcze bardziej się zmotywowałam, żeby jednak systematycznie to robić widząc zdjęcia tej 44 letniej kobiety

1 komentarz:

  1. aaaaaaa, no nie! teraz to mi wstyd bo wogóle nie ćwiczę... ;P chciałam iść na jogę, ale jakoś zebrać się nie mogę... za to bardzo dużo chodzę, a latem wszędzie dojeżdżam rowerkiem ;P i tak mi wstyd, że się nie ruszam haha ;P

    OdpowiedzUsuń